U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i po izboru potrošača, dužan:
- ukloniti nedostatak na proizvodu o svom trošku
- zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim novim ispravnim proizvodom; ili
- vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom.
Za proizvod koji ima vidljiv nedostatak, potrošač treba zahtjev dostaviti trgovcu u pisanoj formi u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda ili od dana obavljene usluge.
Ukoliko potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi podnijeti u roku od dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja proizvoda ili od dana obavljene usluge. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode s garancijom (garantnim listom).
Ako trgovac ne osporava nedostatak, dužan je bez odgađanja zadovoljiti zahtjev potrošača.
Međutim, ako trgovac osporava nedostatak, dužan je potrošaču odgovoriti u pisanoj formi u roku od osam dana od prijema zahtjeva.
U slučaju neslaganja oko pritužbe potrošača, između trgovca i potrošača kad je u pitanju istpavnost proizvoda, zvaničan stav o ovome će dati nadležni inspekciski organ odnosno sudski vještak.