U cilju informisanja šire javnosti -potrošača, udruženja za zaštitu potrošača i druge organizacije civilnog društva koje prepoznaju svoj interes ali i kapacitete da se uključe u ovaj process, zatim institucija i akademske zajednice pokrećemo javne kampanje i aktivnosti podizanja svijesti javnosti u medijima o važnosti sistemskih rješenja e-trgovine
Javne kampanje zagovaranja su uvijek izazov za civilni sektor. Problematika (tematika) koju želimo staviti u prvi plan informisanja gradjana treba da ima jasno opredjeljen cilj koji će, prije svega, biti realno ostvarljiv. Realizujući projekat „Doprinos udruženja potrošača u zaštiti prava potrošača u BiH u skladu s pravilima EU o e-trgovini” a koji implementiraju nevladine organizacije UG ToPeeR iz Doboja i Udruzenje DON iz iz Prijedora finansiranog od strane Evropske Unije razvijen je i Plan komunikacije kao usmjerenje za realizaciju promotivnih i zagovaračkih aktivnosti.
Cilj kampanje je informisanje javnosti o zaštiti prava potrošača kao osnovnog ljudskog prava. Rezultati ove aktivnosti biće informisanje javnosti o konceptu potrošačke politike zaštite potrošača, kršenju potrošačkih prava od strane kompanija za e-trgovinu , zaštiti e trgovaca od zloupotreba od strane dobavljača ili različitih platformi.
Specifičnost projektnih aktivnosti a posebno edukacija o javnom zagovaranju je podrazumijevalo efinasnu pripremu trening radionica . Obuke/treninzi realizovani kroz projekat koristiće se kao PR alat. i na taj način udruženjima potrošača, institucijama i kompanijama za e-trgovinu približiti pravila koja vrijede u e-trgovini u BiH Trening se odvija na lokacijama Doboj, Mostar, Trebinje, Bjeljina, Zvornik, Brčko, Bihać,Banja Luka, Tuzla. Materijali i treninzi su prilagođeni obrazovanju odraslih u skladu sa potrebnim andragoškim metodama rada, kao i elementima cjeloživotnog učenja. Nakon radionica koje su održane na 10 lokacija dostignuti su i rezultati:
Izrađen nastavni plan i program za temu „E-trgovina i zaštita potrošača“
Izrađen set materijala za trening/obuku
Uvjereni smo da će se nakon ove aktivnosti značajno doprinijeti održivim promjenama na tehničkom nivou unapređenjem opštih vјeština i znanja, povećanim vјeštinama zagovaranja, praćenja i komunikacije učesnika u projektu na polju zaštite prava potrošača.