Doboj, 27.10.2021. – Prava potrošača nisu adekvatno zaštićena kada je u pitanju kupovina putem interneta, zaključak je analize koju su sprovela udruženja za zaštitu potrošača Bosne i Hercegovine.
U okviru projekta Europske unije „Doprinos udruženja potrošača u zaštiti prava potrošača u BiH u skladu sa pravilima Europske unije o e-trgovini“, predstavnica Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je sudjelovala na okruglom stolu povodom navedenog projekta koji je krenuo sa aktivnostima usmjerenim na unapređenje postojećeg zakonskog i institucionalnog okvira u cilju osiguranja pravne sigurnosti kupaca prilikom e-kupovine.
Prava potrošača nisu adekvatno zaštićena kada je u pitanju kupovina putem interneta, zaključak je analize koju su sprovela udruženja za zaštitu potrošača Bosne i Hercegovine.
Trgovačke metode koje se odnose na e-trgovinu u Bosni I Hercegovini nisu u dovoljnoj mjeri pravno uređene, potrošači su izloženi riziku od prevare i u najvećem broju slučajeva poštovanje njihovih potrošačkih prava prepušteno je dobroj volji e – trgovaca.
Studija je pokazala da se kupci dovode u zabludu lažnim predstavljanjem cijena, pogrešnim ili nepreciznim opisom proizvoda nepoštovanjem prava na garanciju proizvoda i na povrat kupljene robe, kao i nepoštovanjem obveze jedinstvenih uvjeta plaćanja i povoljnosti kupovine. Zaštita osobnih kao i bankarskih podataka potrošača također predstavlja nedovoljno reguliran aspekt e- trgovine.